czwartek, 10 stycznia 2013

Polecam

Dziś z serii Polecam chciałam Wam pokazać sklep internetowy specjalizujący się w dekoracjach w stylu skandynawskim. Ostatnio mój Ulubiony styl - marzę i planuję małą przemianę naszego Gniazdka. Właśnie tak teraz mam zamiar je urządzić. Sklep nazywa się Kapibara - Twoje domowe delikatesy. Dostawa Gratis!!! Kurierem, na następny dzień! Pięknie zapakowane. Jestem pod Ogromnym wrażeniem tego sklepu i już nie mogę doczekać się nowości!!! Właśnie trwa u nich Wyprzedaż!!! Poniżej moje nabyte u nich cudeńka :)) Dziś też się skusiłam na zakupy :)) Gorąco polecam!














1 komentarz:

  1. Skandynawski styl to w dalszym ciagu chyba najpopularniejszy styl urządania fajnych wnetrz. Moja przyjaciołka własnie odremontowała strych starej kamienicy i zrobiła z niej modernistyczno-folkowe wnetrze skandynawskiego domu. Super! Zachowała belki u stropu, niesamowite białe kredensy sprowadziła z Niemiec ( genialne!) + autentyczne dodatki ktore przywiozła ze Szwecji, Norwegii. Biel, sosna, duuuzo przestrzeni, grantowe, stalowe akcenty, cos pieknego...

    OdpowiedzUsuń